2 augusti 2013

Reid's födelsedag.

Idag är det ingen vanlig, för idag är det nämligen min lilla favorit killes födelsedag! Sex år fyller han den lilla busen och givetvis har det firats. I eftermiddags när jag hade hämtat upp honom på camp tog jag med honom till en cupcakebar där han fick välja precis vad han ville och så öppnade vi paket. Av mig fick han fotbollshandskar, en keps och så en CD skiva som han länge har önskat sig. Fotbollshandskarna åkte på direkt, han ville till och med ha dem på medan han åt sin cupcake. Senare när vi kom hem åkte skivan direkt in i CDspelaren och så blev det disco! Nu ikväll har vi varit ute och ätit middag allihopa, Reid fick välja precis vilket ställe han ville och då valde han att vi skulle gå till Johnny's där vi vanligtvis brunchar. Sagt och gjort eftersom det är hans födelsedag, så vi åt frukost mat till middag! Som avslutning blev det givetvis glass på hans favorit ställe "Sweet Tart". Härlig dag!

Min underbara, goa lilla Reido! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar